Andreas Nymoen

Hei, jeg er Andreas! Jeg er en 31 år gammel hundeinstruktør/lufter som sørger for at hunden/valpen din er glad og trygg på tur, når du er på skole eller jobb. Hos meg blir hunden din, om den er liten eller stor, tatt godt vare på når du trenger min hjelp.

Hunder har gjennom min oppvekst og voksne liv vært en viktig del av hverdagen. Jeg har erfaring med hunder i alle størrelser og mange varianter. Min hundeinstruktørutdannelse gjennomførte jeg i juni 2016 hos Din Beste Venn. Dette har blant annet gitt meg viktig kunnskap innen læringspsykologi, etologi, genetikk, kartlegging, problemløsning, sammenheng mellom atferd og helse, ernæring og fôr, stress osv. Jeg holder jevnlig hundekurs hos Monsens Hundeskole AS.

Grunnen til at hunder og jeg så lett finner tonen, er at jeg er utadvendt, positiv og løsningsorientert. Tur og trening skal være gøy for hunden. Noe av det mest gledelige jeg kan se i kurssammenheng er hund og eier som viser hverandre gjensidig respekt og tillit. Bedre vennskap kan man vanskelig tenke seg.

Nina Schrøder Briggs

Hei, jeg er Nina. Jeg sørger for at hunden din får gode og positive opplevelser på våre turer når du er på jobb.

Jeg er en dyreelsker og har kjent på den positive effekten det å ha dyr rundt seg kan gi på kropp og helse. Jeg har hatt dyr rundt seg hele livet og har nå en Shetland Sheepdog født jan 2022. Han trenes mot å bli terapihund og demohund, men først og fremst som familiehund, turvenn og en sosialisert, velfungerende samfunnsborger.

Jeg har utdanning som hundeinstruktør fra Din Beste Venn og har god erfaring som kursleder.

Jeg er en positiv, utadvendt og trygg person som ønsker at tur og trening skal være givende for både hund. På alle våre turer vil vi jobbe for å bli bedre på en ting hver gang og at trening gjennom positiv forsterkning og fokus på både fysiske og mentale utfordringer vil hjelpe å knytte sterke bånd og få ett godt samspill.